عارف: تعداد کسانی که اقدام به احتکار یا گرانفروشی میکنند اندک است و بیشتر اصناف و تولیدکنندگان در دوران جنگ، حتی سود خود را کاهش دادند و هر آنچه در توان داشتند برای خدمت به مردم و کشور بهکار گرفتند.
معاون اول رئیسجمهوری با اشاره به فشارهای ناشی از جنگ رمضان و تحریمها، نهادهای نظارتی را موظف کرد با گرانفروشی و احتکار، قاطع و بدون اغماض برخورد کنند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در جلسه ستاد تنظیم بازار درباره علت برخی افزایش قیمتها گفت: بخشی از گرانیها ناشی از مشکلات بینالمللی، جنگ رمضان، تحریمهای ظالمانه و محاصرهای است که دشمن به کشور تحمیل کرده، اما بخش دیگری از این مشکلات به گرانفروشی و احتکار بازمیگردد.
وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با این تخلفات، از نهادهای نظارتی، اصناف و سازمان تعزیرات خواست برخوردی قاطع، جدی و غیرقابل اغماض با گرانفروشی و احتکار داشته باشند.
عارف افزود: تعداد کسانی که اقدام به احتکار یا گرانفروشی میکنند اندک است و بیشتر اصناف و تولیدکنندگان در دوران جنگ، حتی سود خود را کاهش دادند و هر آنچه در توان داشتند برای خدمت به مردم و کشور بهکار گرفتند.
معاون اول رئیسجمهوری با اشاره به شرایط کشور گفت: بهزودی پیروزی ملت ایران در جنگ رمضان را جشن خواهیم گرفت و وارد مرحله جدیدی خواهیم شد، بنابراین همه دستگاهها و بخشهای مختلف باید خود را برای شرایط جدید کشور به عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان آماده کنند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.