استاندار لرستان: احداث و تکمیل کمربندی‌های شهری شتاب می‌گیرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 17:08
خرم‌آباد- در جلسه‌ای با حضور استاندار لرستان و معاون وزیر راه و شهرسازی روند احداث کمربندی‌های شهری و زمان آغاز عملیات اجرایی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سید سعید شاهرخی، استاندار لرستان، و هوشنگ بازوند، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، روند احداث کمربندی‌های شهری و زمان آغاز عملیات اجرایی آنها مورد بررسی قرار گرفت.

نقش کمربندی‌های شهری در کاهش بار ترافیکی

در این جلسه، بر نقش قابل توجه احداث کمربندی‌های شهری در کاهش بار ترافیکی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی و روان‌سازی تردد تأکید شد.

این پروژه‌ها از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی در استان لرستان محسوب می‌شوند.

بهسازی و تکمیل کمربندی دورود، واریانت چنار و محور خرم‌آباد – پلدختر

در این جلسه، بهسازی و تکمیل کمربندی دورود، واریانت چنار، محور خرم‌آباد – پلدختر، آزادراه‌ها و سایر پروژه‌های حوزه راه استان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

تسریع در احداث و تکمیل این پروژه‌ها، نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان ایفا می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.