تیم سیار انتقال خون در روانسر مستقر می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 17:43
کرمانشاه - مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از حضور تیم سیار اهدای خون در شهرستان روانسر و دعوت از شهروندان برای مشارکت در این اقدام انسان‌دوستانه خبر داد.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نیاز مستمر مراکز درمانی به فرآورده‌های خونی اظهار کرد: با هدف تأمین ذخایر خونی و پاسخگویی به نیاز بیماران، تیم سیار انتقال خون در شهرستان روانسر مستقر خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ از ساعت ۸ تا ۱۲ در محل ساختمان هلال احمر روانسر اجرا می‌شود و همشهریان می‌توانند با حضور در این مکان در امر اهدای خون مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تأکید بر اهمیت مشارکت عمومی در این طرح گفت: تأمین خون سالم و کافی نقش مهمی در نجات جان بیماران، مصدومان حوادث و بیماران نیازمند به جراحی‌های تخصصی دارد.

میرزاده تصریح کرد: همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای اهداکنندگان الزامی است و شهروندان پیش از مراجعه، نکات عمومی مرتبط با سلامت و شرایط اهدای خون را مدنظر قرار دهند.

وی در پایان از مردم نوع‌دوست روانسر خواست با حضور در این برنامه و اهدای خون، یاری‌گر بیماران نیازمند باشند و در تقویت ذخایر خونی استان نقش‌آفرینی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.