اجتماع نحن منتقمون کرمانشاه مزین به نام ۸ شهید جنگ رمضان است

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 18:00
کرمانشاه - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: مراسم نحن منتقمون امشب با گرامیداشت یاد ۸ شهید والامقام در مسیر میدان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به استمرار اجتماعات حماسی مردم کرمانشاه اظهار کرد: هفتاد و یکمین نشست بزرگ مردمی «نحن منتقمون» امشب، یکشنبه بیستم اردیبهشت ماه، با شکوه خاصی و با حضور مردم متدین در سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر هفته این مراسم به نام ستارگان درخشان ایثار و شهادت تبرک می‌شود، افزود: مراسم امشب به صورت ویژه به یاد و خاطره هشت تن از شهدای والامقام انقلاب و دفاع از امنیت مزین شده است تا بار دیگر با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه به معرفی این شهدا پرداخت و تصریح کرد: این اجتماع بزرگ به پاس فداکاری‌های شهیدان مصطفی قاسمی، احمد امانی، محمدحسین امینی، میلاد عالی‌مهر، امیرحسین عبدی، احسان پرویزی، علیرضا قاسمی و محمدرضا مریمی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام عبدی زنده نگه داشتن سیره شهدا را ضامن بقای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت در قالب حرکت‌های خودجوش مردمی همچون «نحن منتقمون»، پیوند میان نسل جوان و قهرمانان ملی را مستحکم‌تر کرده و روحیه استکبارستیزی را در جامعه زنده نگه می‌دارد.

وی در پایان با دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم معنوی یادآور شد: این برنامه از ساعت ۲۱ امشب در مسیر میدان مرکزی به سمت چهارراه نوبهار آغاز می‌شود و مردم غیور کرمانشاه بار دیگر بر ادامه راه سرخ شهیدان و ایستادگی پای وطن تأکید خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.