بحرین از نتانیاهو هم جلو زد | ببینید

همشهری آنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 18:24
کاربران فضای مجازی پس از موج خشم از اقدام بحرین در اخراج «محمد غلوم» خواننده بحرینی سرود «لبیک یا مهدی»، نوشتند: «بحرین از نتانیاهو هم جلو زد.»

به گزارش همشهری‌آنلاین، غلوم پیشتر به جرم حمایت از ایران در «جنگ رمضان» زندانی شده بود. سال گذشته نیز لابی‌های صهیونیستی در استرالیا خواستار لغو ویزای او شدند، اما دولت استرالیا با رد فشارها، به این خواننده شیعه اجازه برگزاری مراسم مذهبی داد. با وجود این بحرین برخلاف استرالیا، پس از سرکوب، این بار تبعید را رقم زد.

به فرمان آل خلیفه و بدون هیچ جرم و دادگاهی، تابعیت این خواننده دارای سه‌فرزند توسط بحرین لغو شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.