فیلم/ احسان حدادی: اگر آمریکا خوب بود آنجا می‌ماندم

مشرق نیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 19:41
احسان حدادی رییس فدراسیون دوومیدانی در اجتماع مردمی تهران گفت: اگر آمریکا خوب بود در آنجا می‌ماندم.

به گزارش مشرق، احسان حدادی رییس فدراسیون دوومیدانی در اجتماع مردمی در میدان صنعت گفت:

- تشکر می‌کنم و دست تک تک شما را می‌بوسم در این ۶۰ روز پای کار کشور بودید و در خیابان حضور پیدا کردید.

- همیشه هم به خودم و هم به ورزشکاران می‌گویم که باید به پرچم کشورت عرق داشته باشید حالا آن کشور ایران باشد، اسپانیا باشد، آلمان یا آمریکا باشد.

- من در همه این کشورها تمرین کردم سالها در آمریکا بودم اگر خوب بود در آمریکا می‌ماندم.

- بهترین کشور دنیا را از همه لحاظ داریم. کشوری زیبا با مردمی خونگرم که می‌توانند دشمن را به عقب ببرند.

- در فضای مجازی فعالیت ندارم و برایم مهم نیست.

- این پرچم را ۲۲ سال در دنیا به اهتزاز درآورده‌ام. امروز هم در قامت مدیر و ورزشکار اینجا هستیم و تا پای جان برای کشور می‌مانیم.

- خیلی ها رفتند و اکنون پشیمان هستند.

- امیدوارم سایه جنگ زودتر از کشور برداشته شود. کشوری که نفت و گاز دارد و دو دریا در شمال و جنوب و پولدار است و مدال آور است، چشم دنیا به این کشور است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.