وزیران خارجه قطر و عربستان در تماسی تلفنی تحولات اوضاع منطقه به ویژه مسائل مربوط به آتش بس میان آمریکا و ایران و تلاشها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه را بررسی کردند.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر و فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی گفتوگو کردند.
در این تماس تلفنی همکاری میان دو کشور و راههای حمایت و تقویت آن و تحولات اوضاع منطقه به ویژه مسائل مربوط به آتش بس میان آمریکا و ایران و تلاشها با هدف کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
محمد بن عبدالرحمن در این تماس تلفنی بر ضرورت پاسخ تمامی طرفها به تلاشهای میانجیگری جاری که زمینه را برای مقابله با ریشههای بحران از طریق ابزارهای دیپلماتیک و گفتوگو فراهم و منجر به توافقی پایداری میشود که از تشدید مجدد تنشها جلوگیری میکند، تاکید کرد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.