حزب‌ الله یک مرکز فرماندهی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد

عصر ایران یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 21:21
 حزب‌الله اعلام کرد یک مرکز فرماندهی جدید ارتش اسرائیل در شهرک «البیاضه» هدف قرار گرفته است.
رزمندگان حزب‌الله یک مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.
 
به گزارش تسنیم،‌حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی به یک مرکز فرماندهی تازه‌تأسیس ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.
 
 حزب‌الله اعلام کرد یک مرکز فرماندهی جدید ارتش اسرائیل در شهرک «البیاضه» هدف قرار گرفته است.
 
از سوی دیگر منابع صهیونیستی از اصابت پهپاد هجومی حزب الله به الجلیل اشغالی خبر دادند.
 
سازمان آتش‌نشانی و امداد رژیم صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی در منطقه «مرگلیوت» در الجلیل الأعلى در پی اصابت یک پهپاد هجومی خبر داد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.