معاون استاندار لرستان خبر داد: پیگیری خروج ۲ واحد فعال از تملک بانک‌ها

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 21:50
خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان از پیگیری برای خروج ۲ واحد تولیدی فعال از تملک بانک‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مشکلات واحدهای گردشگری استان با توجه به جنگ تحمیلی اخیر شامگاه یکشنبه در دستور کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست امید امیدی شاه‌آباد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان برگزار شد، بررسی وضعیت شرایط و فعالیت واحدهای حوزه گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به شرایط ویژه حوزه گردشگری در جنگ تحمیلی اخیر، مسائلی از قبیل استمهال‌های مالیاتی، تأمین اجتماعی و موارد نیازمند به دریافت تسهیلات و ... مورد بررسی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط قرار گرفت.

پیگیری خروج واحدهای فعال از تملک بانک‌ها

همچنین در این جلسه، بررسی و پیگیری‌های لازم جهت خروج ۲ واحد از تملک بانک‌ها در دستور کار قرار گرفت و عنوان شد با توجه به اینکه برخی واحدها در حال فعالیت هستند، پیگیری‌های لازم جهت خروج این واحدها از تملک بانک‌ها و حمایت از کارفرمایان فعال در این بخش‌ها صورت بگیرد.

گفتنی است در این جلسه، راهکارهای لازم به‌منظور تسهیل در روند فعالیت این واحدها و رفع مشکلات موجود، با مشارکت اعضای کارگروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با هدف حمایت از فعالان حوزه گردشگری و رفع موانع پیش روی آنان، تلاش می‌کند تا زمینه بازگشت واحدهای گردشگری به چرخه فعالیت را فراهم کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.