گزافه‌گویی تازه نتانیاهو علیه ایران

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 22:32
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با این ادعای تکراری که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، تهدید کرد ایران همچنان تاسیسات هسته‌ای دارد که باید نابود شوند.

به گزارش خبرآنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر که همواره به دنبال بر هم زدن هرگونه آتش‌بس و مذاکرات اسلام‌آباد است، ادعا کرد جنگ و تجاوزاتش علیه ایران هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه توجیهاتش برای راه‌اندازی مجدد جنگ گفت ایران درصدد تولید بیشتر موشک‌های بالستیک است و همواره از نیروهای نیابتی خود در منطقه حمایت می‌کند.

امروز همچنین «ایال زامیر» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در کمیسیون امور خارجه و امنیت در کنست (پارلمان) گفت که در جبهه شمالی با لبنان آتش‌بس وجود ندارد.

در سایه ناتوانی صهیونیست‌ها در خلع سلاح مقاومت، زامیر تأکید کرد که برای ارتش هدف خلع سلاح حزب‌الله را تعیین نکرده‌اند

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.