سوختن مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در آتش خشم رزمندگان حزب‌الله

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 22:49
رزمندگان حزب‌الله در واکنش به تداوم نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، مقر فرماندهی ارتش این رژیم در منطقه «البیاضیه» در جنوب لبنان را با موشک در هم کوبیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب‌الله لبنان در بیانیه شماره ۲۲ خود اعلام کرد که در راستای دفاع از لبنان و ملت این کشور و در واکنش به نقض آتش‌بس از سوی دشمن اسرائیلی، یک مقر فرماندهی تازه‌تأسیس وابسته به ارتش اسرائیل را در منطقه البیاضه را با موشک در هم کوبید.

بر اساس این بیانیه، این عملیات ساعت ۱۹:۱۵ روز یکشنبه با شلیک یک رگبار موشکی انجام شده است.

در این بیانیه آمده است که این حمله در پاسخ به تجاوزات اسرائیل علیه روستاهای جنوب لبنان صورت گرفته؛ تجاوزاتی که به شهادت شماری از شهروندان و مجروح شدن تعدادی از غیرنظامیان منجر شده است.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه تأکید کرده است این عملیات در چارچوب دفاع از لبنان، ملت آن و پاسخ به ادامه نقض‌ آتش‌بس از سوی اسرائیل انجام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.