نتانیاهو: جنگ با ایران تمام نشده است

افکار نیوز یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 23:23
در حالی که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ علیه ایران را با هدف سرنگونی و تجزیه ایران آغاز کردند اما مصاحبه مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی حاکی از عدم دستیابی به حداقل هدف‌هایشان است.

، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در مصاحبه با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه خبری سی‌بی‌اس گفت

فکر می‌کنم جنگ با ایران دستاوردهای زیادی داشته است، اما هنوز تمام نشده، زیرا هنوز مواد هسته‌ای – اورانیوم غنی‌شده – وجود دارد که باید از ایران خارج شود.

صبح روز ۹ اسفند ماه و در حالی که تهران و واشنگتن در میانه مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای بودند، آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی جنگ همه جانبه‌ای را علیه ایران آغاز کردند. ترامپ و نتانیاهو گمان می‌کردند طی چند روز نظام ایران فروخواهد پاشید و کشور نیز در مسیر تجزیه قرار می‌گیرد اما پس از ۴۰ روز نه تنها رؤیاهای آنها محقق نشد بلکه تنگه هرمز نیز بر روی تمامی کشتی‌های متخاصم بسته شد.

نتانیاهو در ادامه مصاحبه‌اش از دیگر اهداف محقق نشده جنگ را وجود تأسیسات غنی‌سازی در ایران و نیروهای نیابتی وابسته به تهران علام کرد.

وی همچنین گفت که هنوز موشک‌های بالستیکی وجود دارند که ایران می‌خواهد تولید کند و همه این موارد هنوز مانده و کار باقی‌مانده زیادی وجود دارد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.