هشدار محسن رضایی به اعراب منطقه

همشهری آنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 23:35
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس ۸ ساله در پیامی به سران کشورهای عریی متذکر شد مراقب‌ طرح رژیم صهیونیستی برای غارت منابع این کشورها باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، سرلشکر «محسن رضایی» در پیامی به زبان عربی در شبکه ایکس خطاب به سران کشورهای عربی نوشت: «برادران عرب و مسلمان! هدف رژیم صهیونیستی شعله‌ور کردن آتش درگیری و اختلاف در منطقه است تا بر سرزمین‌ها و منابع شما مسلط شود. همراهی با این پروژه خطرناک، تاوان سنگین و وخیمی دارد؛ به‌ویژه برای آنان که جاه‌طلبی‌هایی فراتر از ظرفیت‌شان دارند. هوشیار و بصیر باشید».

هشدار محسن رضایی به اعراب منطقه

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.