امباپه پس از دو گل بارسا استوری گذاشت!

برترین‌ها یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 23:40
مهاجم فرانسوی در دقیقه ۳۵ بازی، در حالی که نتیجه ۲ بر ۰ به سود رقیب بود، تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد.

ورزش سه: مهاجم فرانسوی در دقیقه ۳۵ بازی، در حالی که نتیجه ۲ بر ۰ به سود رقیب بود، تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد.

426658

 کیلیان امباپه تصویری در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در حال تماشای ال‌کلاسیکو در نوکمپ نشان می‌دهد؛ مسابقه‌ای که او به دلیل مصدومیت آن را از دست داد. ستاره فرانسوی استوری خود را با پیام «زنده باد مادرید» و یک قلب سفید منتشر کرد.

این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی در لحظاتی دشوار، یعنی در دقیقه ۳۶ نیمه اول که تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ عقب افتاده بود، برای هم‌تیمی‌هایش پیام روحیه بخش فرستاد.

kbirwplj1

امباپه در حالی ال‌کلاسیکو را از دست داد که تنها پنج دقیقه به پایان آخرین جلسه تمرینی در والدبباس باقی مانده بود. طبق گزارش مارکا، کیلیان ناگهان ایستاد، در عضلات همسترینگ خود احساس ناراحتی کرد و با اعلام اینکه نمی‌تواند ادامه دهد، در میان بهت همگان تمرین را ترک کرد.

تا پیش از آن لحظه، خوش‌بینی زیادی در کادر فنی حاکم بود. تمرین به روال عادی پیش رفته بود و حضور این بازیکن فرانسوی امیدها را برای داشتن یک مهره سرنوشت‌ساز مقابل بارسا زنده نگه داشته بود؛ حریفی که او همواره با آماری خیره‌کننده (یک گل در هر ۶۷ دقیقه) مجازاتش کرده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.