۷۰۰۰ تن گندم از کشاورزان شهرستان دشتی خریداری شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 23:57
بوشهر-فرماندار دشتی گفت: تاکنون بیش از هفت هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده و روند خرید همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر یکشنبه در بازدید از مرکز خرید گندم در شهر شنبه اظهار کرد: تاکنون بیش از هفت هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان دشتی خریداری شده است.

وی افزود: در زمان حاضر سه مرکز در شهرستان برای خرید گندم از کشاورزان فعال و آماده دریافت محصول تولیدکنندگان هستند.

فرماندار دشتی با قدردانی از تلاش‌های کشاورزان این شهرستان بیان کرد: کشاورزان با تلاش و زحمت فراوان نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور ایفا می‌کنند و حمایت از آنان ضروری است و بر این اساس دولت خود را مکلف به این موضوع می داند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.