خبرورزشی‌گردی| ۳۰ سال در آرزوی گل زدن به استقلال بودم/ مهدی طارمی واقعا دیوانگی کرد/ طرفدار پرسپولیس بودم و عاشق مهدی هاشمی‌نسب

خبرورزشی دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 00:07
محمد نوری، کاپیتان اسبق پرسپولیس ۱۱ سال قبل برایمان فاش کرد که از بچگی رویایش باز کردن دروازه استقلال بوده است.

اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ قرار بود جدال برگشت استقلال- پرسپولیس در چارچوب چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برگزار شود. مسابقه‌ای که تقابل رفت آن با برتری دو بر یک پرسپولیسی‌ها تمام شده بود. در همین راستا محمد نوری، هافبک اسبق پرسپولیس که در آن مقطع کاپیتان این تیم هم محسوب می‌شد، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ مصاحبه جذابی با ما انجام داد که بد نیست به چکیده حرف‌هایش دوباره نگاه کنیم:

  • از بچگی در رویاهایم تجسم می‌کردم که برای پرسپولیس گل زده‌ام و مشغول شادی کردن هستم. خیلی خوشحالم که به این آرزو رسیده‌ام.
  • در دوران کودکی و نوجوانی استعدادهای بسیار زیادی کنار من در محلات بازی می‌کردند ولی متاسفانه مسیر زندگی آن‌ها عوض شد.
  • موقعی که راهنمایی بودم، به خاطر بازی با توپ پلاستیکی زانویم آب آورده بود و به همین دلیل پزشکان فوتبال بازی کردن را برایم قدغن کرده بودند ولی مگر می‌شد بازی نکرد؟!
  • من در مدرسه‌ای درس می‌خواندم که انواع و اقسام درگیری‌ها درون آن انجام می‌شد. اصلا به همین خاطر به آن مدرسه می‌گفتند لیان شامپو! ولی باورتان نمی‌شود اگر بگویم شاگرد اول مدرسه بودم و با معدل بالای ۱۸ دیپلم ریاضی فیزیک گرفتم. حتی سه سال هم در دانشگاه مهندسی عمران خواندم ولی وقتی پیشنهاد سپاهان به من رسید، ترک تحصیل کردم و به اصفهان رفتم.
  • از بچگی پرسپولیسی بودم و مهدی هاشمی‌نسب را خیلی دوست داشتم. وقتی او به استقلال رفت خیلی ناراحت شدم اما همان زمان به او حق دادم. در میان افرادی که به آن‌ها لقب یاغی دادند، آقا مهدی را خیلی دوست دارم.
  • مهدی طارمی در بازی مقابل النصر عربستان واقعا دیوانگی کرد که چیپ پنالتی زد! البته الهی شکر با وجود انجام چنین کار خطرناکی، توپ گل شد.
  • قبول دارم که دربی اهمیت بسیار زیادی دارد ولی من اصلا آدمی نیستم که قبل از بازی کری بخوانم. البته پاییز سال ۱۳۹۳ با گشودن دروازه استقلال به آرزوی ۳۰ ساله خودم رسیدم. باور کنید همه گل‌هایی که برای پرسپولیس زده‌ام، یک طرف و گلی که به استقلال زدم، یک طرف دیگر!
  • تا چند روز دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۱۵ با الهلال هم بازی داریم که خیلی مهم است ولی با توجه به حساسیت هواداران، جدال با استقلال مهمتر از رویارویی با نماینده عربستان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: علی دایی: کسی که نامردی کند جوابش را می‌گیرد/ پرسپولیس با این‌همه بازیکن اصلا مربی نمی‌خواست!

خبرورزشی‌گردی| ۳۰ سال در آرزوی گل زدن به استقلال بودم/ مهدی طارمی واقعا دیوانگی کرد/ طرفدار پرسپولیس بودم و عاشق مهدی هاشمی‌نسب

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.