تونل زمان| فرهاد مجیدی تشویق شد، قلعه‌نویی قهر کرد و به جشن قهرمانی استقلال نرفت!

خبرورزشی دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 00:09
۱۳ سال قبل در چنین روزی امیر قلعه‌نویی به نشانه اعتراض در جشن قهرمانی استقلال حضور نیافت.

استقلال که پیش از پایان دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر توانست قهرمانی خود در این عرصه را مسجل کند، بیستم اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در ورزشگاه آزادی به مصاف داماش گیلان رفت. دیداری که قرار بود پس از آن جام قهرمانی به آبی‌پوشان اهدا شود.

این دیدار تشریفاتی در نهایت با شکست ۲ بر یک استقلال تمام شد ولی ناکامی فوق چیزی از خوشحالی هواداران استقلال کم نکرد چون در مراسم اهدای کاپ حضور داشتند و دیدند که فرهاد مجیدی چطور آن را بالای سر برد. البته نکته مهم، غیبت امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال هنگام برگزاری جشن قهرمانی بود!

امیر از برخی اتفاقات رخ‌داده روی سکوها و رفتار بعضی طرفداران استقلال ناراحت بود. هرچند او هرگز با صراحت اسمی از کسی نیاورد ولی عوامل باشگاه استقلال تاکید داشتند قلعه‌نویی به خاطر این‌که طرفداران استقلال در بازی برگشت مقابل الهلال، به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کرده و او را مقابل سرمربی تیم قرار داده بودند، ناراحت شده بود و به همین خاطر در جشن قهرمانی حاضر نشد! امیر حتی در کنفرانس بعد از پایان بازی از احتمال جدایی خود صحبت کرد ولی کاملا طبیعی بود که رضایتش را برای ماندن جلب کنند. اتفاقا همین کار را هم کردند!

بیشتر بخوانید: پروین: پدرم در پرسپولیس در آمد/ در مورد وزیر ورزش با سند و مدرک افشاگری می‌کنم/ چرا باید یک کشتی‌گیر برای استقلال و پرسپولیس تصمیم بگیرد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.