فرماندار دشتی: تکمیل محور ناصری - شنبه در دستور کار است

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 00:10
بوشهر-فرماندار دشتی گفت: محور ناصری - شنبه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان بوشهر و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش داریم ۶ کیلومتر باقی‌مانده این محور در سال جاری تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر یکشنبه در بازدید از محور ناصری - شنبه با اشاره به اقدامات دولت چهاردهم در حوزه راه‌سازی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناها، اقدامات و کارهای خوبی در این حوزه در حال انجام است.

وی افزود: محور ناصری - شنبه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان و شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بخشی از این محور در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

فرماندار دشتی ادامه داد: تلاش داریم ۶ کیلومتر باقی‌مانده این محور نیز با پیگیری و همت مجموعه اجرایی و پیمانکار پروژه در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری شود.

مقاتلی بیان کرد: در پی بازدید سال گذشته استاندار بوشهر از این محور و قول مساعد ایشان در خصوص تسریع در تکمیل این پروژه، با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته تاکنون در مجموع ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه اختصاص یافت و در زمان حاضر پیمانکار مطالبات معوقی ندارد و انتظار داریم شاهد تسریع در روند کاری این پروژه باشیم و عقب‌ماندگی‌های موجود جبران شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.