رزمندگان حزبالله لبنان در واکنش به ادامه نقض آتشبس، شهرکهای صهیونیستنشین در شمال سرزمینهای اشغالی را آماج حملات پهپادی و موشکی قرار دادند.
به گزارش مهر، رزمندگان حزبالله لبنان در واکنش به ادامه نقض آتشبس توسط رژیم صهیونیستی، شهرکهای صهیونیستنشین در شمال سرزمینهای اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داد.
همزمان رسانههای عبری از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در شهرکهای صهیونیستنشین یشوف و هجوشریم واقع در اصبع الجلیل خبر دادند.
حزبالله لبنان امروز با صدور بیش از بیست بیانیه، از حملات به مواضع دشمن صهیونیستی در واکنش به ادامه نقض آتشبس خبر داد. علیرغم سانسور شدید توسط دشمن صهیونیستی، در این حملات خسارتهای سنگین و گستردهای وارد شده است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.