اعتراف زامیر: سرباز نداریم و ارتش اسرائیل در حال فرسایش است

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 04:27
رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل با هشدار درباره فرسایش نیروهای ذخیره، اعلام کرد ارتش این رژیم برای ادامه جنگ در چند جبهه به سربازان بیشتری نیاز فوری دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ایال زامیر بار دیگر نسبت به وضعیت نیروهای ذخیره هشدار داد و گفت ارتش این رژیم برای ادامه جنگ، به جذب فوری نیروهای بیشتری نیاز دارد.

زامیر در نشست کمیته امور خارجه و امنیت کنست رژیم اظهار داشت: «من با روندهای سیاسی یا قانون‌گذاری کاری ندارم؛ وظیفه من مدیریت جنگ چندجبهه‌ای است و برای ادامه این مأموریت، باید فوراً سربازان بیشتری در اختیار داشته باشیم.»

در واکنش به این اظهارات، گادی آیزنکوت، از چهره‌های اپوزیسیون، کابینه نتانیاهو را به بی‌توجهی به هشدارهای امنیتی متهم کرد و گفت مقام‌های سیاسی بار دیگر مسئولیت خود را نادیده گرفته‌اند.

او تأکید کرد کابینه‌ای که در شرایط حساس کنونی خواهان بسیج گسترده نیروها نباشد، شایستگی ادامه حضور در قدرت را ندارد.

آیزنکوت همچنین اعلام کرد که جریان‌های مخالف کابینه در انتخابات آینده این رژیم برای تصویب خدمت سربازی اجباری همگانی، تشکیل کمیسیون تحقیق درباره حوادث ۷ اکتبر و تدوین دکترین جدید امنیت ملی رژیم تلاش خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.