رسانه‌های صهیونیستی: ترامپ گیر افتاده و شکست خورده است

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 07:30
رسانه های صهیونیستی رئیس جمهور آمریکا را شکست خورده توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، بن‌بست ادامه دارد و ترامپ مانند شخصی است که گیر افتاده، شکست‌خورده و تحقیر شده است. هیچ چیز در هیچ زمینه‌ای آنطور که او می‌خواست پیش نمی‌رود.

در ادامه این گزارش آمده است، به نظر می‌رسد که یک جرقه کوچک در تنگه هرمز می‌تواند برای شعله‌ور کردن دوباره کل منطقه کافی باشد.

پیشتر نیز برنی سندرز سناتور ارشد آمریکایی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از اقدامات جنگ‌طلبانه رئیس جمهور کشورش به شدت انتقاد کرد.

سناتور ایالت ورمونت در این خصوص نوشت: در آمریکا ما به صدها بیمارستان و کلینیک بهداشتی جدید نیاز داریم. ما به هزاران مرکز مراقبت از کودک جدید نیاز داریم.

برنی سندرز سپس اضافه کرد: ما به میلیون‌ ها واحد مسکونی جدید با قیمت مناسب نیاز داریم. ما نیازی به صرف ۵۰۰ میلیارد دلار دیگر برای ارتش و جنگ‌ های بی‌ پایان نداریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.