نتانیاهو به نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی اعتراف کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 07:32
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی به گسترش نفرت جهانی از این رژیم اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با برنامه ۶۰ دقیقه شبکه سی بی اس اعتراف کرد: ما شاهد یک بحران واقعی در تصوری که جوانان آمریکایی از اسرائیل دارند هستیم.

وی اضافه کرد: باید ابزارهای تأثیر گذاری بر فکرها و قلب های جوانان آمریکایی گسترش پیدا کند. اسرائیل با محاصره رسانه ای و هجمه های تبلیغاتی بین المللی رو به رو است! ما موفقیت کافی در جنگ رسانه ای نداشتیم.

لازم به ذکر است که از زمان آغاز جنگ غزه و نسل کشی ساکنان این باریکه توسط ارتش رژیم صهیونیستی موج بی سابقه ای از خشم و نفرت در میان جهانیان از جمله مردم آمریکا و اروپا به وجود آمده است.

شهرهای مختلف آمریکا و اروپا بارها شاهد برگزاری تظاهرات ضد جنگ و سردادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی بوده است.

نتانیاهو در خصوص دریافت کمک های مالی از آمریکا مدعی شد که تلاش دارد این کمک ها را به صفر برساند چرا که زمان آن رسیده رژیم صهیونیستی از این کمک ها رها شود. این در حالی است که تل آویو سالانه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کمک مالی از آمریکا دریافت می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.