نوجوانان کشتی پس از یک سال غیبت آسیایی می‌شوند

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 09:32
پس از یک سال غیبت و لغو چند اعزام بین‌المللی به دلیل شرایط جنگی، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت تیم‌های نوجوانان آزاد و فرنگی ایران را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی ویتنام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال (نوجوانان، و زیر ۲۳ سال (امید) آسیا از ۲ تا ۱۰ خردادماه به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد. سال گذشته تیم‌های نوجوانان به دلیل جنگ ۱۲ روزه مسابقات آسیایی را از دست دادند و در این رده سنی اعزامی صورت نگرفت.

امسال هم با توجه به شرایط پیش آمده قرار بود اعزامی در این رده سنی صورت نگیرد، اما فدراسیون بنا دارد تا تیم کشتی فرنگی نوجوانان را با هدایت سوریان و تیم کشتی آزاد نوجوانان را با هدایت صادق گودرزی به این مسابقات اعزام کند.

پیش از این رقابت‌های بین المللی جام پیروزی ترکیه در فروردین ماه پیش رو بود که تیم به دلیل شرایط جنگی اعزام نشد. همچنین رقابت‌های بین‌المللی جام رحیم علی آبادی در کشتی فرنگی هم به دلیل شرایط جنگی برگزار نشد. در حال حاضر تیم کشتی فرنگی نوجوانان یک اردوی در سیرجان دارد و پس از آن یک اردوی کوتاه در تهران و اوایل خردادماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی ویتنام خواهد شد. تیم کشتی آزاد نوجوانان هم در مشهد اردو برگزار کردند و برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

همچنین مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان در مردادماه برگزار خواهد شد که ملاک حضور کشتی‌گیران در رقابت‌های جهانی، عملکرد کشتی‌گیران در مسابقات قهرمانی آسیاست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.