رهاسازی ۳ پرنده شکاری در طبیعت مراغه

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 09:39
مراغه- رئیس حفاظت محیط‌زیست مراغه از رهاسازی سه پرنده شکاری، شامل عقاب، لک لک و جغد در طبیعت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا زارع روز دوشنبه اظهار کرد: این پرنده‌ها پس از پس از یک ماه تیمار و مراقبت در طبیعت مراغه رها شدند.

وی افزود: پرنده‌های شکاری توسط حامیان حیات‌وحش و دوستداران طبیعت به اداره حفاظت محیط‌زیست مراغه ، تحویل داده شده بودند و پس از اطمینان از توانایی پرواز در طبیعت رهاسازی شدند.

‌ رئیس حفاظت محیط‌زیست مراغه اضافه کرد: انگیزه اصلی این اقدام، بازگرداندن گونه‌های آسیب‌دیده به زیستگاه طبیعی و تقویت جمعیت پرندگان شکاری در منطقه است.

مراتع و دامنه‌های کوه سهند، زیستگاه انواع پرندگان و حیوانات وحشی از جمله خرس، بز کوهی، گرگ، گراز، خرگوش، انواع گربه‌های وحشی، عقاب، کبک، جغد، کبوترچاهی، شاهین و انواع پرندگان کنار آبزی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.