فاکس نیوز: یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس هدف قرار گرفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 09:49
فاکس نیوز از حمله به یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فاکس نیوز به نقل از رئیس شرکت کشتیرانی آمریکایی سویس گروپ مدعی شد که کشتی باری این شرکت موسوم به «نهیا» توسط ۲ پهپاد ایرانی در خلیج فارس مورد حمله قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است، کشتی مذکور در زمان حمله خالی از بار بوده و در نزدیکی دوحه پایتخت قطر پهلو گرفته بود.

فاکس نیوز مدعی شد، ۲۳ خدمه در این کشتی حضور داشتند که هیچ یک از آنها آسیب ندیدند.

لازم به ذکر است جنگ افروزی آمریکا علیه ایران باعث ایجاد اختلال در حرکت کشتی ها در تنگه هرمز و خلیج فارس شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.