برداشت هندوانه در بخش رودخانه هرمزگان آغاز شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 09:49
رودان- مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه گفت: برداشت هندوانه کشت دوم از ۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش رودخانه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخاوت اباذر نژاد مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه اظهار کرد: برداشت هندوانه کشت دوم از ۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش رودخانه آغاز شد.

اباذر نژاد پیش بینی کرد: امسال چهار و ۵۰۰ تُن محصول برداشت شود.

اباذر نژاد با اشاره به اینکه هندوانه در بخش رودخانه در دو فصل کشت می‌شود افزود: دوره اول کشت هندوانه شهریور ماه است که برای شب یلدا قابل برداشت می‌شود و کشت دوم بهمن ماه است و اردیبهشت ماه زمان برداشت این محصول است.

وی گفت: برداشت هندوانه در بخش رودخانه تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد.

مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه افزود: هندوانه‌های برداشت شده علاوه بر مصرف داخل کشور، به خارج از کشور صادر می‌شود.

اباذر نژاد خاطرنشان کرد: بیشتر مناطق زیرکشت روستاهای چاه گنجعلی و دشت مسافرآباد است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.