تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای در قاینات

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 10:41
بیرجند- فرماندار قاینات از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های کتابخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله غلامپور صبح دوشنبه در نشست تخصصی توسعه کتابخانه‌های قاینات بیان کرد: کتابخانه‌های روستاهای «کرغند» و «آرین شهر» پیش از دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی کتابخانه روستای «اسفشاد» با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در جریان است و پروژه کتابخانه «جوادالائمه» قاین نیز در مرحله فونداسیون قرار دارد.

فرماندار قائنات با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه کتابخانه مرکزی، افزود: پیگیری‌ها برای تکمیل این پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان ادامه دارد.

غلامپور با اشاره به مجموع اعتبارات ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی تخصیص‌یافته به این حوزه، تأکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ارتقای سطح خدمات فرهنگی در سراسر شهرستان به کار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.