روایت جالب از حضور دختر آمریکایی در ایران در زمان جنگ

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:14
عسل پورحیدری در گفت‌وگوی اختصاصی با «خبرآنلاین» درباره حضور بازیکنان آمریکایی در ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عسل پورحیدری، بازیکن تیم بسکتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره حضور 2 بازیکن آمریکایی در این تیم گفت: «من شناختی نداشتم و به ما معرفی شدند و فیلم بازی‌هایشان را برای ما فرستادند. هایلایت بازی‌هایشان را دیدیم و تصمیم گرفتیم بیایند. در ابتدا هم خیلی انتظارات را برآورده نکردند ولی در ادامه خیلی زحمت کشیدند و واقعا تاثیرگذار بودند.»

او درباره حضور شیا رائل ویتست در ایران در زمان جنگ گفت: «شیا اینجا درحال ازدواج است و یکی از دلایلش این بود و دلیل دیگر هم اینکه دوست داشت در کنار هم‌تیمی‌هایش بماند. سابریا ولی روز اول جنگ رفت و شیا ایران است. او به گرگان رفته بود و به ما روحیه می‌داد و می‌گفت امن باشید. همه به او گفتند اینجا ممکن است در خطر باشی و برو ولی خودش تصمیم گرفت بماند.»

برای خواندن مشروح این گفت‌وگو کلیک کنید.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.