گام نهایی پرسپولیس برای تأیید تیم دوم؛ مجوزها در راه است

افکار نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:50
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هرچه زودتر مراحل اخذ مجوز تیم دوم خود را نهایی کند.

در دو سال گذشته و پس از واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی، صحبتهای زیادی در مورد تیمداری سرخپوشان در سطوح پایینتر لیگ فوتبال ایران وجود داشت. ابتدا از تبریز (سهمیه مس سونگون) به عنوان هدف پرسپولیس نام برده شد و در ادامه اینطور به نظر رسید که قرمزها قصد دارند در مشهد تیمداری کنند. با این حال با شروع جنگ 12 روزه و اتفاقات پس از آن، همه چیز به شکل دیگری تغییر کرد.

اما محسن خلیلی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس حالا میگوید که این باشگاه قصد دارد مراحل تیمداری را طی کند و این اتفاق رخ خواهد داد، خصوصا اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم این موضوع را به عنوان مصوبه خود به ثبت رسانده است.

خلیلی در این خصوص گفت: درباره تیم ب هم این موضوع مصوبه هیئت مدیره است. قبل از جنگ تحمیلی اوضاع خوب پیش میرفت اما الان سرعت کار گرفته شده است. الان مذاکرات در جریان است که بتوانیم حضور پرقدرت داشته باشیم. ما امیدواریم بازیکنان پایه فاصله زیاد آکادمی تا تیم بزرگسالان را اینجا طی کنند و از تیم جدا نشوند و آداپته شوند.

باشگاه پرسپولیس در دهه 1380 با خرید سهمیه سرخپوشان دلوار افزار مدتی صاحب تیم ب شده بود که در آن تیم بازیکنانی نظیر بهادر عبدی، بهنام ابوالقاسم پور و... هم حضور داشتند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.