تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی؛ هوا گرم‌تر می‌شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 18:19
بیرجند- کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به تقویت ناپایداری‌ها، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش بادهای شدید در برخی نقاط رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی استان در هفته جاری، بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش بادهای شدید، گرد و خاک، کاهش دید افقی و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق به شرط تثبیت نقشه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی از تقویت ناپایداری‌های جوی از فردا ۲۳ اردیبهشت در استان خبر داد و گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده تغییرات دما ناچیز خواهد بود.

زارعی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته روند افزایش دمای هوا پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس خنک‌ترین و روز گذشته دهسلم با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.