سکوی ساندا ووشو شهرستان مراغه به بهره برداری رسید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 15:43
مراغه- آیین افتتاح سکوی ساندا ووشو شهرستان مراغه با حضور معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح سکوی ساندا ووشو شهرستان مراغه ظهر چهارشنبه با حضور جبرائیل منصور قربانی معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ، عبدالعلی ابراهیمی رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی، محمد گنجی نژاد رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان، ناصر قهرمان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه برگزار شد.

جبرائیل منصور قربانی در آیین افتتاح سکوی ساندا شهرستان مراغه با اشاره به ۳ شهید ورزشکار مراغه که در جنگ رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، افزود: جا دارد از همه زحمت کشان ورزش مراغه و در راس آن ناصر قهرمان رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در ارتقاء و توسعه ورزش از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح سکوی ساندا ووشو در این شهرستان هستیم که به نوبه خود چهارمین سکوی ساندا در سطح استان بوده و جزو اولین استان ها در کشور هستیم که این تعداد سکو را دارا هستیم.

گفتنی است، سکوی ساندای شهرستان مراغه با مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در ابعاد ۸ در ۸ متر مربع و تشک ایمنی ۱۲ در ۱۲ متر مربع در مجتمع ورزشی شهدای مراغه افتتاح شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.