️الزام ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعت ۱۳

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 15:57
شرکت توانیر اعلام کرد: بخش اداری امسال ملزم شدند، در ساعت اداری ۳۰ درصد از مصرف برق خود و بعد از ساعت ۱۳ به میزان ۷۰ درصد از برق خود را کاهش دهند.

️الزام ادارات به کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت توانیر؛ با توجه به ناترازی برق که در فصل تابستان اتفاق می‌افتد، امسال برنامه‌هایی برای صرفه‌جویی هم در بخش خانگی، تجاری و کشاورزی و هم در بخش اداری تهیه شده‌است.

بخش اداری؛ 
بخش اداری امسال ملزم شدند، در ساعت اداری ۳۰ درصد از مصرف برق خود و بعد از ساعت ۱۳ به میزان ۷۰ درصد از برق خود را کاهش دهند.

مشترکان خانگی؛ 
مصرف در الگو: برای مشترکانی که در الگو مصرف کنند، تشویق‌هایی در نظر گرفته شده است.

مصرف خارج از الگو: از مشترکان با الگوی نامتعارف، به میزان ۵ برابر تعرفه معمولی دریافت می‌شود.

تشویق استفاده از ژنرانور؛
مشترکان خانگی: برای هر کیلووات ساعت ۲۰۰۰ تومان از آنها خریداری می‌شود.

مشترکان تجاری: در صورت استفاده از ژنراتور، متناسب با تعرفه از قبض آنها کم می‌شود.

کل کسانی که خارج از الگوی متعارف مصرف برق دارند، به میزان نیم درصد کل مشترکان هستند، که تعرفه آنها به میزان ۴۰ تا ۴۵ برابر مشترکانی هستند که در الگو مصرف می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.