خبر بد برای ساخت‌وساز در کشور/ تولید سیمان به 10 درصد می‌رسد؛ مقصر اعلام شد

اقتصادنیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 16:22
اقتصادنیوز: به گفته دبیر انجمن صنفی صنعت سیمان، قطع برق تولید سیمان را در ماه های آینده به 10 درصد می رساند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دبیرکل انجمن صنفی صنعت سیمان گفت: آنچه این روزها توانیر و شرکت‌های برق منطقه‌ای به صنایع ابلاغ کردند، حاکی از اعلام محدودیت شدید برق برای صنایع است و حتی در ماه‌های آینده که اوج مصرف سیمان در کشور است، با کاهش سهیمه برق روبرو خواهیم شد که این به معنای کاهش تولید و کمبود این محصول در بازار خواهد بود. 

متاسفانه این اعمال محدودیت در برخی از کارخانجات سیمان کشور به ۹۰ درصد هم رسیده است؛ به عبارتی می‌توان گفت تولید در نهایت به ۱۰ درصد برسد و عملا عدم تولید به صرفه‌تر خواهد بود؛ برای مثال سهمیه کارخانه‌ای که ۲۰ مگاوات است به دو مگاوات تنزل خواهد یافت. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.