قلی‌زاده: قوی‌تر بر می‌گردم

مشرق نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:04
وینگر ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان پس از تمدید قرارداد گفت: امیدوارم که در فصل جاری قهرمان شویم و برای فصل آینده تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش مشرق، علی قلی زاده که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پا نمی تواند تیم فوتبال لخ پوزنان را در ادامه فصل جاری لیگ اکستراکلاسا همراهی کند، پس از تمدید قرارداد یکساله اش با این باشگاه اظهار داشت: می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم، هواداران باشگاه و همه کسانی که در این دوران واقعاً سخت از من حمایت کردند تشکر کنم. این دوره برای من خیلی دشوار بود، اما با این حال قوی‌تر از قبل برمی‌گردم و این را قول می‌دهم. برای رسیدن به آن لحظه بی‌صبرانه منتظرم.

او ادامه داد: صادقانه بگویم از امضای قرارداد جدید بسیار خوشحال هستم و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. به‌طور ویژه در این فصل باید قهرمان شویم و به همین دلیل در فصل آینده هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.