حمله جنگنده‌های عربستان به مواضع ایران!

افکار نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:17
رویترز در گزارشی مدعی شد جنگنده‌های عربستان در واکنش به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکا در عربستان، در اوایل فروردین 1405 مواضعی در ایران را بمباران کردند.

این حملات سعودی که پیش‌تر گزارش نشده بودند، نخستین باری را رقم می‌زنند که به‌طور شناخته‌شده عربستان مستقیماً عملیات نظامی در خاک ایران انجام داده است. پیش تر تایید شده بود که امارات متحده عربی در جریان جنگ رمضان به ایران با جنگنده‌هایی که نشان آنها پاک شده حمله کرده که آخرین آنها حمله به جزیره لاوان در روز پایانی جنگ بود. همچنین تصاویری از شلیک موشک‌های آمریکا از خاک کویت و بحرین به سم مواضع ایران منتشر شده بود. 

 

حجم ویدیو: 26.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.