آغاز اردوی تیم پارادوچرخه سواری به میزبانی تهران

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:17
دور جدیدی از تمرینات تیم ملی پارادوچرخه سواری از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران آغاز شد.

آغاز اردوی تیم پارادوچرخه سواری به میزبانی تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مرحله از اردوی تیم ملی پارادوچرخه سواری به منظور آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا از ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برپاست.

رضا رشنو، محمد دلیر، بهروز فرزاد، بهرام سلیمانی، حسام ساقی، احمد حمزه لو و آرش کلاهچی ملی پوشان دعوت شده به این اردو در دو رشته پیست و جاده هستند که تمرینات خود را زیر نظر مازیار فرزاد سرمربی تیم ملی انجام می‌دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.