دبیر ستاد گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر معرفی شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 17:39
بوشهر- طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، «محمد رضایی» به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: بزرگداشت دومین سالگرد شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت، از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر استان بوشهر و هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر شعار محوری این دوره از بزرگداشت را «شهید جمهور، جان فدای ایران» عنوان کرد و افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و تبلیغی با محوریت تبیین ابعاد شخصیتی و خدمت‌رسانی شهدای خدمت در شهرستان‌های دهگانه استان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان، اخلاص، روحیه جهادی و مردمی‌بودن را سه شاخصه اصلی شهدای خدمت برشمرد و بر ضرورت الگوسازی از این شهدا برای نسل جوان تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.