کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشمر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 18:57
کاشمر- فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در یک خانه مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی سودجو در زمینه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی روستایی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشمر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل مورد نظر، در بازرسی از این مکان موفق به کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های کشف‌شده بنا بر نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.