عراقچی وارد هند شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 19:28
وزیر امور خارجه کشورمان جهت شرکت در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس وارد دهلی نو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، سید عباس عراقچی برای شرکت در نشست وزاری امور خارجه کشورهای عضو بریکس وارد دهلی نو شد.

نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس قرار است روزها پنجشنبه و جمعه در دهلی نو با تمرکز بر همکاری چندجانبه، ثبات منطقه‌ای و تاب اوری اقتصادی برگزار شود.

قرار است در این سفر عراقچی با همتای هندی خود و سایر مقامات شرکت کننده دیدار و گفتگو کند.

هند ریاست فعلی این اتحاد اقتصادی را بر عهده دارد.

جمهوری اسلامی ایران،‌ برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، امارات متحده عربی و اندونزی ۱۰ عضو گروه بریکس را تشکیل می‌دهند. این گروه همچنین دسته جدیدی با عنوان شریک را برای کشورهای علاقه‌مند به همکاری ایجاد کرده است.

این نشست مقدمه‌ای بر هجدهمین اجلاس بریکس است که قرار است در ماه سپتامبر در دهلی نو برگزار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.