دورکوندی: با متخلفان توزیع سوخت در خرمشهر برخورد می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 20:16
خرمشهر - فرماندار ویژه خرمشهر گفت: حقوق شهروندان خط قرمز ماست و با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز سوخت بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لفته دورکوندی عصر امروز چهارشنبه در پی دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی درباره اختلال در خدمات‌رسانی و وضعیت صفوف جایگاه‌های سوخت، به صورت سرزده از تعدادی از پمپ‌بنزین‌های سطح شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

این بازدید میدانی با هدف بررسی مشکلات و نظارت بر روند سوخت‌رسانی انجام شد و فرماندار ویژه خرمشهر در جریان آن به صورت مستقیم با شهروندان و جایگاه‌داران گفتگو کرد.

دورکوندی در جمع مسئولان و متصدیان جایگاه‌های سوخت اظهار کرد: حقوق شهروندان خط قرمز ماست و هیچ‌گونه کوتاهی در ارائه خدمات مناسب به مردم پذیرفتنی نیست.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای افزایش سهمیه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در حال انجام است تا بخشی از مشکلات و فشار وارد شده به شهروندان کاهش یابد.

فرماندار ویژه خرمشهر با تأکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و متخلفان حوزه سوخت بیان کرد: با افرادی که اقدام به فروش غیرمجاز سوخت می‌کنند، بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: در مقابل، از جایگاه‌هایی که با نظم، دقت و رعایت حقوق مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، حمایت خواهد شد و بسته‌های تشویقی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.