تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی مازندران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 21:13
ساری- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی استان از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی قاسمی طوسی از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی استان از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی تا ۱۵ شهریور سال جاری از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.

قاسمی طوسی با اشاره به ابلاغ بخشنامه جدید سازمان امور اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق کشور اتخاذ شده و لازم‌الاجرا است.

وی افزود: بر این اساس، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی مشمول این بخشنامه، از روز شنبه ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور، فعالیت خود را در بازه زمانی ۷ تا ۱۳ انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران تأکید کرد: همراهی دستگاه‌ها و مردم در اجرای این تصمیم، نقش مهمی در عبور موفق از دوره اوج مصرف برق و جلوگیری از بروز اختلال در خدمات عمومی خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.