به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس علیآبادی، وزیر نیرو با تأکید بر اینکه برای بهینه کردن مصرف، نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم، گفت: بارشها نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده است. در برخی استانها افزایش بارش داشتیم. در مناطقی که نیروگاه داریم سعی میکنیم از این فرصت افزایش آب برخی سدها بهره ببریم و برق تولید کنیم.
همچنین وزیر نیرو در نشست مشترک با فراکسیون نظارت بر صنعت آب و برق از برنامه ریزی برای افزایش ۸ هزار مگاواتی تولید برق و تامین برق صنایع آسیب دیده خبر داد. نمایندگان نیز در این نشست بر همدلی دولت، مجلس و همراهی مردم در موضوع بهینه سازی مصرف تاکید کردند.
گزارش از خادمجعفری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما