خبرورزشی‌گردی| علی پروین: می‌توانم دوباره سرمربی پرسپولیس شوم/ قلعه‌نویی با سیستم من این‌همه جام آورده!

خبرورزشی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 22:46
علی پروین، سلطان فراموش‌نشدنی پرسپولیس ۱۳ سال قبل دوباره هوس سرمربیگری به سرش زده بود و مدعی شد که می‌تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

پرسپولیس در دهه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ روزهای پرتلاطمی را سپری می‌کرد چون نتوانست در لیگ دوازدهم و جام حذفی عملکرد موفقی داشته باشد و یحیی گل‌محمدی به همین خاطر از سمت سرمربیگری این تیم کنار کشید.

بعد از استعفای یحیی، بحث‌های زیادی پیرامون انتخاب سرمربی جدید این تیم مطرح شد ولی ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ علی پروین با حرف‌های خاصی که بر زبان آورد، همه را متحیر کرد! بهتر است خودتان حرف‌های علی‌آقا در آن روز را دوباره بخوانید:

  • من سرمربی پرسپولیس شوم؟ چرا که نه!‍ واقعا توانایی انجام چنین کاری را دارم و در دهه‌های گذشته بارها پرسپولیس را قهرمان کرده‌ام.
  • این‌که می‌گویند فوتبال امروز علی پروین را هضم نمی‌کند و سیستماتیک شده را اصلا قبول ندارم. همین امیر قلعه‌نویی به دفعات با همین سیستم قهرمان شده است. همان روشی که من هم استفاده می‌کردم.

توضیح خبرورزشی: قضیه سرمربیگری علی پروین در آن مقطع کاملا جدی شد ولی باشگاه پرسپولیس در نهایت تصمیم گرفت علی دایی را به این تیم بازگرداند.

بیشتر بخوانید: در سعادت‌آباد زمین نشانم دادند، اسمم را وسطش نوشتند و گول خوردم/ درباره قلعه‌نویی حرف بزنم می‌رود شکایت می‌کند!

خبرورزشی‌گردی| علی پروین: می‌توانم دوباره سرمربی پرسپولیس شوم/ قلعه‌نویی با سیستم من این‌همه جام آورده!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.