فرمانده انتظامی لرستان با خانواده شهدای جنگ رمضان دیدار کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 00:02
خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان با خانواده شهدای جنگ رمضان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان لرستان، به همراه جمعی از معاونان و مدیران انتظامی استان با حضور در یکی از روستاهای توابع خرم‌آباد، با خانواده شهدای والامقام جنگ رمضان، شهیدان "بازگیر" و نیز خانواده شهیده دکتر "مریم بخشی" در خرم آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار "محمدرضا هاشمی‌فر"، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران انتظامی استان با حضور در منزل خانواده شهدای جنگ رمضان، شهیدان والامقام "بازگیر"، در یکی از روستاهای توابع شهرستان خرم‌آباد، با خانواده این عزیزان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

در ادامه این دیدار همچنین از خانواده شهیده دکتر "مریم بخشی" که به همراه همسرش شهید دکتر "رضا جمشیدی" و فرزند خردسالش شهیده "سلین جمشیدی" به فیض شهادت نائل آمده‌اند، تجلیل شد.

سردار "هاشمی‌فر" در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان، مسیر شهدا را مسیر خدمت خالصانه به مردم دانست و آنان را الگوی واقعی ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است، بیان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای اخلاقی و اعتقادی برای مجموعه انتظامی است.

گفتنی است ؛خانواده معظم شهدا نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه، بر تداوم راه شهیدان و حفظ ارزش‌های دفاع از کشور تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.