به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی استان لرستان، به همراه جمعی از معاونان و مدیران انتظامی استان با حضور در یکی از روستاهای توابع خرمآباد، با خانواده شهدای والامقام جنگ رمضان، شهیدان "بازگیر" و نیز خانواده شهیده دکتر "مریم بخشی" در خرم آباد دیدار و گفتوگو کرد.
سردار "محمدرضا هاشمیفر"، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران انتظامی استان با حضور در منزل خانواده شهدای جنگ رمضان، شهیدان والامقام "بازگیر"، در یکی از روستاهای توابع شهرستان خرمآباد، با خانواده این عزیزان دیدار و از آنان دلجویی کرد.
در ادامه این دیدار همچنین از خانواده شهیده دکتر "مریم بخشی" که به همراه همسرش شهید دکتر "رضا جمشیدی" و فرزند خردسالش شهیده "سلین جمشیدی" به فیض شهادت نائل آمدهاند، تجلیل شد.
سردار "هاشمیفر" در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان، مسیر شهدا را مسیر خدمت خالصانه به مردم دانست و آنان را الگوی واقعی ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی عنوان کرد.
وی با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است، بیان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفهای اخلاقی و اعتقادی برای مجموعه انتظامی است.
گفتنی است ؛خانواده معظم شهدا نیز در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه، بر تداوم راه شهیدان و حفظ ارزشهای دفاع از کشور تأکید کردند.













