شلیک ۴۵۰ پهپاد از لبنان به سوی سرزمین های اشغالی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 06:06
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کردند که از ابتدای جنگ این رژیم علیه لبنان، شمار زیادی پهپاد روانه سرزمین های اشغالی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی این رژیم فاش کرد که حزب‌الله از ابتدای جنگ تاکنون ۴۵۰ فروند پهپاد به سوی مواضع این رژیم شلیک کرده است.

نکته حائز اهمیت در این گزارش، تأکید بر استفاده از ۱۲۰ پهپاد مجهز به فیبر نوری است که به دلیل هدایت سیمی، در برابر جنگ الکترونیک مقاوم هستند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: برای دومین بار، تجمع ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «الاسکندرونه» در جنوب لبنان موشکباران کرده است.

مقاومت اسلامی همچنین در بیانیه‌ای دیگر از حمله با پهپادهای انتحاری به محل تجمع نیروهای اشغالگر در شهر «بنت‌جبیل» خبر داد.

براساس این گزارش، رزمندگان حزب‌الله همچنین با استفاده از دو فروند پهپاد دیگر، مجدداً تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه «الاسکندرونه» هدف قرار دادند تا فشار عملیاتی در این محور را حفظ کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.