دو سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات دوره متوسطه

پارسینه پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 08:32
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از پیش‌بینی دو سناریو برای نحوه برگزاری امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس ، حسام خراسانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درباره شرایط آموزشی و اجرایی مدارس پایتخت، اظهار کرد: بر اساس سناریوی نخست، در صورت تداوم شرایط فعلی، احتمالا امتحانات داخلی دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم از تاریخ ۹ خردادماه به صورت حضوری و مدرسه‌ای البته با رعایت اصل پراکندگی (کلاس به کلاس) برگزار خواهد شد.

️خراسانی افزود: در سناریوی دوم نیز پیش‌بینی شده است که در صورت ناپایدار شدن شرایط و بروز محدودیت‌های احتمالی، امتحانات داخلی این پایه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شود.

 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تأکید کرد: این موضوع پس از بررسی‌های دقیق‌تر و اخذ مجوزهای لازم، ظرف روزهای آینده به مدارس ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: هیچ‌گونه امتحان هماهنگ استانی در شهر تهران برگزار نخواهد شد و تصمیم‌گیری در چارچوب دستورالعمل‌های آموزش و پرورش شهر تهران به مدارس تفویض شده است.

خراسانی درباره امتحانات پایه‌های یازدهم و دوازدهم نیز گفت: تصمیم‌گیری و اعلام نحوه برگزاری امتحانات این دو پایه توسط وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد تصمیمات نهایی درباره نحوه برگزاری امتحانات هفته آینده و پس از هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح جمع‌بندی و به مدارس ابلاغ خواهد شد.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.