لکه نفت یا لکه ننگ؟ آنچه کاخ سفید پنهان می کند!

الف پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 08:57

 آمریکا و رسانه های غربی مدعی شده اند به دلیل اتمام توانایی ذخیره سازی نفت ایران در جزیره خارگ، چاه های نفت این کشور منفجر شده و نفت ایران وارد دریا و موجب شکل گیری لکه های نفتی در آب های جنوبی کشورمان شده است. با این حال خیلی زود این ادعا رد شد و حتی وزیر نفت کشورمان تاکید کرد که صاحب نظران حوزه نفت و انرژی به طرح این قبیل مسائل از سوی غربی ها علیه ایران می خندند. وبگاه بلومبرگ نیز رسماً ادعای آمریکایی ها و رسانه های همسو با آن علیه کشورمان را رد کرد. 

 قرارگرفتن دولت آمریکا در بن بست در رابطه با ایران موجب می شود تا گاه و بیگاه دروغ هایی از این نوع را مطرح کند. چنانکه ترامپ تاکنون بارها مدعی نابودی قدرت نظامی ایران هم شده اما ناوهای آمریکایی جرات نزدیک شدن به تنگه هرمز از ترس نیروهای مسلح کشورمان را ندارند. شخص ترامپ مدتی قبل با جدیت گفته بود که چاه های نفت ایران ظرف مدت سه روز منفجر می شوند اما حالا که رسوا شده، نیاز به یک عملیات تبلیغاتی است تا از مفتضح شدن بیشتر رییس جمهور آمریکا جلوگیری شود. 

ورای این ها طرف های غربی با طرح مسایل اینچنینی می خواهند به زعم خود به جبهه خودی امید بدهند و تاکید کنند که وضعیت آن ها در جنگ افروزی علیه ایران چندان هم بد نیست. آنهایی که به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران ظرف سه روز بودند اکنون کار به جایی رسیده که با دروغ پردازی های سطحی به دنبال دستاوردسازی برای خودشان هستند. همین مسأله نشان می‌دهد که تا چه اندازه کاخ سفید در بن بست و رسوایی است. 

 این آخرین دروغ آمریکایی ها نخواهد بود چرا که فریب و دروغ سلاحی در دست آن ها برای ضربه زدن به کشورمان است .

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.