نتانیاهو یک هیولا و مایه شرمساری بشریت است

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 09:07
وزیر دفاع پاکستان در واکنش به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر نقش پاکستان در گسترش احساسات ضد اسرائیلی گفت: نتانیاهو یک هیولا و مایه شرمساری برای بشریت است.

نتانیاهو یک هیولا و مایه شرمساری بشریت است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع پاکستان در واکنش به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر نقش پاکستان در گسترش احساسات ضد اسرائیلی گفت: نتانیاهو یک هیولا و مایه شرمساری برای بشریت است. «خواجه محمد آصف» در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر نقش شبکه‌های اجتماعی پاکستان در گسترش احساسات ضد اسرائیلی میان مردم آمریکا گفت: ببینید چه کسی دارد حرف می‌زند! هیولایی که تجاوز به زندانیان فلسطینی - زنان، مردان و کودکان - توسط سربازان اسرائیلی، زندانبانان و سگ‌ها را تشویق و ترویج می‌کند.

وی تاکید کرد: سر بشریت از شرم پایین افتاده است.

اواسط فروردین امسال و پیش از مذاکرات اسلام‌آباد، خواجه آصف طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس رژیم صهیونیستی را یک منبع شر و نفرین برای بشریت توصیف کرد و ضمن محکومیت جنایات اخیر آن علیه مردم لبنان، گفت: همزمان با برنامه مذاکرات اسلام‌آباد نسل کشی مردم بی گناه به دست (رژیم) اسرائیل همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: شهروندان بی گناه به دست اسرائیل کشته می‌شوند، ابتدا غزه، سپس ایران و اکنون لبنان، خونریزی‌ها همچنان ادامه دارد.

وزیر دفاع پاکستان تاکید کرد: امیدوارم و دعا می‌کنم افرادی که این غده سرطانی را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند تا از شر یهودیان اروپایی خلاص شوند، در جهنم بسوزند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.