وزیر آموزش و پرورش دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز حافظ را در کرمان افتتاح کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 10:05
کرمان- دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز حافظ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط وزیر آموزس و پرورش در کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی، صبح پنجشنبه در سفر استانی خود به کرمان، در آیین افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز حافظ، با قدردانی از عطا احمدی، خیر فرهنگی مدرسه‌ساز، برای احداث فضاهای آموزشی گفت: از دل این عمل خیر، انسان‌های صالح تربیت می‌شوند.

وی افزود: مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد، یکی از نمونه‌های مدارس نهضت توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور و استان کرمان است.

گفتنی است دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز حافظ با زیربنای ۱۲۵۰ متر مربع، در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، در خیابان شهدای شهر کرمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.