کوبا: ذخایر سوخت در کشور به اتمام رسیده است

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 10:21
وزیر انرژی کوبا اعلام کرد که ذخایر سوخت در این کشور به اتمام رسیده است.

به گزارش مشرق، "وینسنت دِ لا اوه لوی"، وزیر انرژی کوبا در اظهاراتی گفت: کوبا از ماه دسامبر هیچ محموله سوختی دریافت نکرده و تنها یک محموله بزرگ (کمک روسیه به حجم تقریبی ۱۰۰,۰۰۰ تن نفت) پس از تقریباً چهار ماه وارد شده است.

وی افزود: این ذخایر به طور موقت شدت خاموشی‌ها را کاهش داد، اما تا آغاز ماه مه به طور کامل مصرف شد.

پیش از این، دولت کوبا اعلام کرده بود که ایالات متحده از طریق محاصره انرژی به دنبال خفه کردن اقتصاد کوبا و غیرقابل تحمل کردن شرایط زندگی مردم این کشور است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.